JAG KLARADE DET.


Nu har jag inte bloggat på 7 dagar. Och det har varit hyfsat skönt med en liten paus.
Vaknade imorse kl. 6.30. Kände mig på topp efter 1 veckas vilande på grund av feber och en jobbig förkylning. Powerwalkade 3.4km tillsammans med Jessica. Efter det åt vi frukost.

Lite senare planerade vi bollekar till senare på dagen. Vi har nämligen fått ett jobb inom fotbollsfritids. Vilket betyder att vi hämtar några barn på fritids, går ner till sporthallen och kör en massa bollekar där för att dem ska röra på sig och möjligtvis få intresse för fotboll.

Lite innan kl. 11, begav jag mig ut på en joggingrunda. Även fast jag fortfarande är förkyld, så vill jag verkligen satsa fullt ut denna vecka. Jag är så sjukt motiverad, att jag håller på att sprängas i luften. Det blev intervaller idag. Först några hundra meter powerwalk, och sedan några hundra meter jogging. Det var tufft mot slutet, då jag hade svårt för att andas ordentligt. Men jag hoppas att det ska bli lättare mot veckans slut, då jag förhoppningsvis mår bättre av allt mitt tedrickande. Nu blir det god mat här hemma!

Återkommer ikväll eller imorgon. Toddles! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0