BÄSTA INSPIRATIONEN!


Anna Hultgren var med i Fitnessfighten i slutet utav förra året, och kom på andra plats. Hittade hennes blogg efter att ett antal hade gillat hennes viktnedgång på Facebook. Nu har hon blivit en stor inspirationskälla för mig, och jag läser vartenda inlägg på hennes blogg sedan hon startade den.

Jag önskar att jag var lika motiverad och att jag var 100% frisk. Idag syndade jag till och med. Åt en jädrans Panpizza. Absolut inte värt det. På lördag har jag dessutom klarat mig utan godis i 4 VECKOR! Jag är stolt. Och vad gör då en Panpizza EN GÅNG, som jag kan träna bort under en joggingrunda? I stort sätt ingenting. Under 3 veckors tid har jag gått ner cirka 2 kg - vilket är rätt bra ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0