JUST ME


Idag har världen nästan blåst sönder. Över 17m/s och tack och lov har man inte haft större behov av att spendera dagen utomhus. Har försökt att vara inne så mycket som det varit möjligt. Känns dock i kroppen att det aldrig blev en långpromenad som det var planerat. På det imorgon istället (om det lugnat ner sig). Annars kör jag ett hårt pass på promenadbandet/träningscykeln/crosstrainern och sen styrka. Hejja!!

Det är ny vecka imorgon. Det har hänt en massa bra saker denna veckan, och jag är en glad tjej. Fina dagar med fina personer. Är tre fina plagg rikare, som jag kan försöka visa imorgon om jag bara tar mig orken att fota dem! Ska även försöka dra igång med att fota outfitbilder... Vill bli bra på det, minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0