HÄLSOTALLRIK


ÅÅÅH! Bästa maten jag ätit på jättelänge! Trodde aldrig att hälsotallriken skulle mätta så pass mycket. Kände mig mätt i flera timmar framåt. Kycklingen var dessutom jättegod! Gjorde lite ärenden i Tomelilla igår, och även i Ystad. Under tiden bilen fick hjulen bytade, passade jag, Jessica och mamma på att gå till Bullen och Bönan för att äta middag. Ska lätt äta Hälsotallriken igen, tror dock jag provar räkor på istället för kyckling nästa gång :)

Var även på apoteket för att köpa medicin mot min jobbiga mage som sväller upp, ömmar, besvärar och min halsbränna som kommer rätt ofta. Iberogast heter medicinen, och efter drygt 5 gånger så märker jag skillnad. Innan kände jag av magen så fort jag ätit, men nu märker jag knappt att jag har magen där. Haha. Helt skumt! Men hoppas på förbättring och att symptomen försvinner förgott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0